主要是加菲
偶尔也有其他

p1
Red Skull:You must decide which is more important. Some country halfway around the globe that has already fallen under my boot. Or the life of someone who means the world to you?
红骷髅(对队长说):你必须决定哪个对你来说更重要。是半个地球以外的某个已经被我踩在脚下的国家,还是某个对你来说意味着全世界的人的生命?


p2

Bucky:Cap's gonna strangle you.
Red Skull:I dream of a time when you fall to your death, whelp. But I have learned from our previous encounters— that the Captain has a — how is it you Americans say it?A 'soft spot' for you. A spot I intend to put a bullet into this evening and end this war.
巴基:队长会勒死你的。
红骷髅:我做梦都想看到你死的那天,小崽子。但是从之前与你们的交锋中我学到了,队长有一个——你们美国人是怎么说的?一个“软肋”,为了你。一个我决定在今晚射进一颗子弹以结束战争的软肋。


什么都别说了,红聚聚这安利我跪着吃🙃
然后队长的旁白基本上就是:巴基我不能失去你,什么战争什么巴黎都不重要了只要你安全,你的死亡是我最大的失败…

即使救了整个世界又怎么样,可你不在了,我的世界也就崩塌了。你是我这辈子唯一的失败也是最致命的失败…

可以这很personal,这很盾冬👌

评论(5)
热度(35)

© 一只企鹅 | Powered by LOFTER